منتديات سليم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سليم

للابداع عنوان و مكان

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Dr.Reta
نائب الرئيس
نائب الرئيس
Dr.Reta

لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Empty
مُساهمةموضوع: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:12 pm

السلام عليكم ازيكم جميعا

جبت لعبه حلوة عجبتنى

كان فى موضوع هنا كل واحد يكتب حالته يعنى حزين متضايق
تعبان مخنوق مبسوط فرحان

هنا الموضوع زيه
بس فى فرق

هنا هنكتب حالتنا بمقطع من اغنية
اتمنى تعجبكم

remo
اللواء
اللواء
remo

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 10:18 pm

هي حلوه قوي تسلم ايدك وانا هبداء
بتحبني جنتني وغصب عني بصدقك دريت عليك وروحي فيك معلش قصدي اشوقك عشك دواء قد الهواء وقد عمري معشك بحبك ودري ليلي ونهاري عملت لي قلبك ايه شوقك ندلي هزي زماني اعمل بحبك ايه ورمش حبييبي جرحتلي قلبي ورمش عنيك تدويه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 10:36 pm

Sometimes it feels like the worlds on my shoulder, everyones leanin' on me.
Sometimes it feels like the worlds almost over, but then she comes back to me.
sho sho love
اللواء
اللواء
sho sho love

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 10:56 pm

الوش التاني خلاص ها يبان و انا مش غلبان و القلب و بقا منك مليان و زودها كمان سبتك بمزاجي تلعبها عليا بس و حياتك لسا شوية و غلطة كمان و تلاقي اليل بقا شكلوا نهار و تعيشها في نار و الي بايقيلك من عقلك طار و دا مش بهزار و تلاقي حاجات بانت مش هي و شغل جنان و انا ما بقاش فيا طيبة و حنية عشانك و خلاص فاض بيا ما تعيدش انتا عليا جنانك هههههههههههههههههه شكرا ريتا روعة تسلم ايدك
Hamaki
اللواء
اللواء
Hamaki

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 11:45 pm

تسلم ايدك ياقمر لعبه حلوه
بيصعب عليا انساك يا غالي واعشاق تاني من بعدك ولله صورتك دايما في بالي وبقلبي وروحي بشتقلك
remo
اللواء
اللواء
remo

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 12:58 pm

انا لو ازيتو كان عملني زيده عن كدا ايه بلعكس عمري مخت منو نص الي انا بديه كان عيز يموتني ياعني يارتح وانا مجروح ده مشفش مني غير حنيه ماشفش غير الخير وانا لو قتلو حد اسهل من كدا بكثير
Dr.Reta
نائب الرئيس
نائب الرئيس
Dr.Reta

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 2:54 pm

طيبب انا اقول بقى دلوقتى

يوم تيجينى ويوم بتسيبنى ما تعقل يا ابنى هتلعب بيا؟
انت حبك يا ما تعبنى واية هينوبنى من الليله ديا
انت فاكر حبى ده لعبه تحبه شوية وتنسى شوية

وشكرااااااااااااا لمروركم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 11:00 pm

عايز ايه ماكفايه قلبى ضحكت عليه حبك وكنت بتلعب بيه ازاى اصدق تانى وليه قلبى يرجع يعيش من تانى جراح ما خلاص نسيك وخلاص ارتاح ارجع على حبك ليه وعلى ايه ؟ انت اللى بايديك بعتنى ونسيت هوايا جرحتنى ماتلومش غير نفسك عشان من بين ايديك ضيعتنى
Dr.Reta
نائب الرئيس
نائب الرئيس
Dr.Reta

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 9:55 am

من يوم فراقنا مفيش فى بالى غير انى نفسى اوصلك
انى لا اقوى من الليالى ولا زى ما انا كنت بقولك
يعنى لاطلع البعد هين ولا الفرقا سهل وبسيط مجروح مش مبين فاكرك وعامل ال ناسيك
ولحد امتى هفضل كده وانا نفسى فعلا ابين لك انى لا اقوى من الليالى ولا زى ما انا كنت بقولك
rose
اللواء
اللواء
rose

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 11:23 am

اقول انساك بحن اكتر ولا برتاح ولا بقدر وهعمل اية يا حبيبى حياتى معاك

موضوع حلو اوى يا ريتا مشكور يا قمر
remo
اللواء
اللواء
remo

مُساهمةموضوع: رد: لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم   لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم Icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 1:32 pm

انا هقول انا طبعي كدا وبحب كدا وبحب اعيش ومعدنيش الي كدا دي حياتي انا ودي ملكي انا وانا مهما يكون باردو هكون زي ماانا

لعبه حلوة اوى اتمنى تفاعلكم
صفحة 1 من اصل 1